OneTrust
flow-image

2022 Serien om modernisering av marknadsföringsstrategin: Dataaktivering

Detta material presenteras av OneTrust

I den här bloggen talar vi om tre saker som marknadsförare och sekretessansvariga kan tänka på när de försöker hitta balansen mellan sekretess och individualisering detta år, med tanke på att det säkert kommer att ske fler förändringar. Jag kommer även att fokusera på två viktiga tekniker som kan verka tillsammans för att stödja ditt varumärkes arbete med sekretess och kundupplevelse. Specifikt handlar det om Consent Management Platforms (CMP) och Customer Data Platforms (CDP) och hur de kan hjälpa dig att bygga upp en datagrund för att hjälpa dig att driva integritetscentrerad personalisering. Låt oss hoppa in!

Ladda ned nu

box-icon-download

*obligatoriska fält

Please agree to the conditions

Genom att ladda ner filen godkänner du våra användarvillkor. Alla dina uppgifter skyddas av vår integritetspolicy. Om du har frågor, kontakta oss gärna genom att mejla dataprotection@headleymedia.com.

Relaterade kategorier Datasäkerhet, Databassäkerhet, Datacentersäkerhet, Datacentrerad säkerhet, Förebyggande av dataförlust (DLP), Datamaskeringsprogramvara, Hantering av krypteringsnyckel, Mobil datasäkerhet, Hemlighetshantering, E-postsäkerhet, Moln-e-postsäkerhet, Skräppostskydd, E-postkryptering, Intelligent e-postskydd, Säker e-postgateway, Webbsäkerhet, Botdetektering och begränsning, Webbläsarisolering, Dark Web-övervakning, DDoS-skydd, Bedrägeridetektering, Säkra webbgateway